Wachtwoord vergeten    Wachtwoord aanvragen

Halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering 2021

Geachte leden der Juridische Faculteitsvereniging Rotterdam,

Wij hopen dat dit bericht u in goede gezondheid bereikt. Op donderdag 28 januari 2021 vindt de Halfjaarlijkse Algemene Ledenvergadering (HALV) der JFR plaats. U bent van harte uitgenodigd om hier uw stem te doen gelden. De HALV zal aanvangen om 19.00 uur. Indien u nog geen uitnodiging heeft ontvangen, kunt u toegang vragen tot de HALV door een mailtje te sturen naar secretaris@jfr.nl

Door de maatregelen omtrent COVID-19 zal de HALV langs een digitale weg plaatsvinden. Voor de HALV zal er gebruikt worden gemaakt van twee programma’s: Zoom en de tool Online ALV. Zoom zal worden gebruikt om de interactie tijdens de HALV mogelijk te maken. Online-ALV zal worden gebruikt voor het houden van stemmingen. Om de HALV zo soepel mogelijk te laten verlopen zijn er een aantal regels opgesteld. Deze regels zien toe op het ordelijk verloop van de vergadering, het indienen van moties en het gebruik van machtigingen. Deze regels kan u raadplegen via de link die in de uitnodiging is gezet.

Leden hebben tot uiterlijk 48 uur voorafgaand aan de ALV de mogelijkheid om schriftelijk of elektronisch vragen te stellen over de onderwerpen die op de agenda staan. De agenda kan u raadplegen via de link die in de uitnodiging is gezet. Tijdens de HALV is het mogelijk om mondeling vragen te stellen.

De verslagen van het bestuur en de advies- en controleorganen en de notulen van de Wissel Algemene Ledenvergadering (WALV), die plaats heeft gevonden op 4 september 2020, zullen voorafgaand aan de vergadering digitaal ter beschikking worden gesteld.

Vragen of opmerkingen over de vergadering of de ter inzage gelegde stukken kunt u indienen bij ondergetekende via het e-mailadres secretaris@jfr.nl.

Met vriendelijke groet,

Wessel Spaninks

Secretaris der JFR

Meld je aan